Jzero Radnice 29.6-6.7.2015

14.08.2015 15:09
Tak jsem se konečně po dlouhé době dostal na kapříky a na 7 dni jsem si vybral Jezero u Radnic.
Vyrážel jsem z Prahy v Pondělí 29.6 a vyhlídky počasí mě trochu znepokojovaly samé tropi:-)
Po příjezdu my srdce zaplesalo nad krásou kousku naší země.
Rozbalil jsem bydlení a hurá na vodu prozkoumat dno jak to vypadá, po asi hodince jsem si našel dvě hrany na které jsem umístil bojky a rovnou zakrmil, kukuřicí,řepkou a halibutkama.
Nicméně jsem zůstal 52 hodin bez záběru,po 42 hodinách jsem změnil krmnou taktiku vynechal jsem kukuřici a krmil po 12 hodinách halibutkama a řepkovýma peletkama vše zalité lososovím olejem, nakobroval jsem pár kuliček a zdálo se mi že ztáhnou ryby ze sloupce do 10m hloubky asi bude nad mé síly, ale přeci jen po nasazení dvou 18 olihně se po cca3 minutách rozječel pípák a první kapřík byl na podložce a moje štěstínebralo konce. Po opětovném nahození na stejné místo přišel druhý záběr po 25 minutách takto to šlo zbylích 5 dní 2-5 záběrů denně (krmil jsem střídmě 4 rakety pelet a 10 kuliček na každé místo po 12 hodinách. Celkem bylo 21záběrů, ale na podložku jsem dostal pouze 13 z nich největší ryba 10,4kg a nejmenší 6,8kg
Bohužel jsem se nepopasoval s zig-rigem a z jednoho záběru kdy nakonci montáže byl kapr odhadem okolo 17 kg, ale byl lepší než já a při posledním výpadu před podběrákem utrhl 5 cm nad háčkem.
Závěrem děkuji Ondrovy z Páry z navijáku, za to co dělá. Habakukum za hezké jezero a místním kaprům děkuji za krásný zážitek s jejich bojovností a krásou, určitě se za nima vrátím.
(Jaské bylo moje překvapení kdy v den odjezdu 6.7. jsem se ráno vzbudil a kapři se třely)Karbi