Toulky krajem

24.07.2011 16:17

Ve Čtvrtek 21. 7. 2011, jsem se rozhodl, že pojedu na další výpravičku za rybami, chtěl jsem původně jen k malému rybníku (revír 401003), ale jaké bylo zjištění, že je rozvodněn a není kde postavit bivak.

Tak další špatný tah byla Berounka, tam taktéž až moc vody, ale i přesto jsem našel místo a rozbalil výbavu a postavil bivak. Proud byl opravdu silný a tak se dalo chytat jen cca 5m od břehu za celý den záběr nepřišel, další zděšení přišlo ráno, kdy se kolem řeky procházel místní Pán a povídá, že v telce hlásily, že v plzni se něco protrhlo a sem to dojde tak za 4 hodiny.

Opětovné balení už mně trochu znechutilo, ale nevzdal jsem se a vyrazil na Vltavu. Skončil jsem v Davli u starého Davelského mostu, voda byla klidná a počasí se začalo zlepšovat. Rozbaleno a tak nahazuji. Sem tam nějaký přejezd a popotáhnutí menšími rabamy mně dohnalo k tomu si zachytat malé rybky jen tak pro pobavení, nachytal jsem pár běliček a jednoho okouna, tak jsem se rozhodl stáhnout jeden prut a navázat ho na štiku a rybka i s kačenou letí na místo určení, rybka byla dosti živá a tak dotáhla kačenu cca 2m od břehu, ale nechávám to tam a jdu do bivaku si natáhnout kostru a usínám ve 4:15 mně budí pípák a tak nakouknu a koukám že je to prut na dravce tak vylítnu a zapaluji si cigáro po dokouření zasekávám a zásek hezky seděl, ryba je celkem povolná a tak se tahá krásně, v hlavě mi rotuje myšlenka (štika), ale po přiblížení ryby že jsem se sekl a vyplul na hladinu pěkný bolen, podbírám ho a pěkných 73cm a 3,8kg mně uspokojuje, ale radost mi kazí fakt že je hodně zažraný a i přes šetrné vyndání háčku ryba není schopna odplavat od břehu a valí se na bok, umístil jsem ho do vezírku a řekl si že se třeba do rána probere, bohužel neprobral.

záběr od kapra bohužel také ne a tak končí další moje výprava za krásami našich vod.

(fotky bolena najdete ve fotogalerii)