Šebkův rybník 25-28.9.2014

29.09.2014 10:52

Ahoj všichni. Tak jsem byl alespoň tento víkend na soukromáku Šebkův rybník, kam jezdím 5 rokem i když to nebyla kde jak úspěšná výprava tak jsem byl rád že jsem u vody! Prognózy nebyly nejlepší, ale i přez to jsem pospíchal s montážema do vody. Na jednu montáž jsem nastražil 20mm kouli vlastní výroby s příchutí Kokosu, na druhou dvě 13mm páry obelenou pastou obojí robin -ořech a na třetí zatím nejmenovanou 18mm kouli. po cca 2 hodinách přišla jízda nakokosáka přesně v 22:30hod.byl na podložce šupík 85c m 10,9kg!

Celou noc byl klid na hladině a bohužel i pod hladinou. Za to ráno stálo za to ukázalo se že volba dát na jednu montáž 17 a 13 mm kombinaci PÁRY Z NAVIJÁKU ukázalo být vážně dobrá, v 9:15hod. se na podložce po opatrném záběru ukázal další šupík 85cm ale tentokrát 12,9kg, následující hodiny byly bez akce u mně i ostatních rybářů a to až do druhého rána kdy opět na kokosáka v 8:35 ukázal na břehu 70cm a 7kg pěkný kapřík. Dále až do neděle krom záběru v noci v 3:45 záběr na panáčka z 20mm PÁRY a skopexové plovky který jsem bihužel neproměnil nepřišla už ani ryba! Shrnutí na 2ha rybníčku který jsem měl tak rád,(kde bylo cca 24 rybářů a to vše x 3 pryty) jsem vytěžil z minima maximum, jelikož za celý prodloužený výkend jsem ze všech chytl nejvíce kaprů a radost že za to můžou mé vlastní koule a PÁRA Z NAVIJÁKU, která si připsala největší rybu mě moc potěšila!

Závěr na třetí montáž jsem dával krill-bery bez efektu!

A ještě další věc tento revír mě po 5 letech zklamal a už pravděpodobně nadále navštěvovat nebudu. Je to už hodně profláklé a po informaci že zde přibude pravděpodobně další chytací flek mě hodně odrazují protože na 2ha plochy 11 lovných míst je už přehnané už těch 10 je hodně, ale chápu majitele že chce vydělávat“.Ale je to můj názor který se mnou nikdo sdílet nemusí!