Přehrada Pacov 3.-7.8.2015

16.08.2015 09:22

Je Pondělý 3.8.2015 17:25 a já vyrážím z práce na vybranou lokalitu přehrada Pacov(spíš přehrádka 4,2 ha), na místo jsem dorazil okolo 19 hodiny a po rychlém vynošení věcí z auta na místo, jsem co nejrychleji sestavil pruty a navázal montáže a jelikož to není velká voda a jsem na místě kde není moc výběr kam s montážema tak jsem jednu umístil pod padlou větev na proti mně, druhou jsem nahodil doprostřed a kousek napravo, třetí letěla na místo mezi stavidlo a převislé větve, na každou jsem přidal PVA patronu z drcenýho boilis a pro dnešek jsem nechal místa bez zákrmu. V noci přišel jeden záběr z místa u stavydla kapřík měl cca okolo 5kg nevážil jsem a po ošetření plaval do svého živlu.

Úterý ráno jsem nastartoval zakrmováním míst které jsem po příjezdu neudělal, na místo u stavidla jsem naházel 3+3 kg kukuřice a řepky+1kg řepkových pelet prolité lososovým olejem a takto jsem krmil každý den ráno a večer před setměním. Druhé místo pod padlou větvý jsem zakrmil pouze cca 0,5 kg boilis různých vůní a po 3 hodinách jsem vždy cca 10 koulí přihodil. Třetí místo jsem nechal bez zakrmení a používal PVA punčochu s drceným boillisem. Celý den zůstal bez záběru a ani není v tom vedru divu. Záběr přišel se soumrakem ve 20:35 na Páru z navijáku RobinRed-Ořech(šupik 72cm a 6,5kg) a znova od stavidla.

Další záběr přišel už ve středu v 1:30 na Banán-mušle ale tentokrát z místa od větve a jeho míry se trošku zvedly na 76cm a 7,5kg krásnej šupináč. To byl až do Čtvrtka poslední kapřík na podložce, mezi tím jsem měl další dva záběry, ale soupeři byly lepší a souboj vyhrály oni.

Je Čtvrtek 4:50 ráno a budí mě krásná jízda od stavidla a „zaseknutí“ už vím že je to větší ryba než ty předešlé a cca po 5 minutách už je v podběráku statnej šupináč o 78cm a 9,5kg krásný souboj a zabral na RobinRed-Ořech, ale to ve Čtvrtek nebylo zdaleka vše a mile mě to v tomto vedru okolo 37 stupňů překvapilo. Následovalo dalších 6 kaprů 2-přes 8kg,jeden bez mála 10kg a nádhernej lisec kterej mě povodil po revíru asi 15 minut a ten měřil 86cm, ale úctihodných 14,7kg a ten přišel na příchuť Játra-Česnek jak jinek než Od Páry z navijáku, dva kapři přišli z neprokrmenýho místa na monstrcrab-ananas. 

 

V pátek se ještě přišly rozloučit dva kapříci a váze 9,4kg a 4,8kg a tak se s nima loučím a slibuji že se za nima zas přijedu podívat.

Závěrem bych to shrnul jako úspěšnou výpravu ve kterou jsem vzhledem počasí ani nečekal.

Přeji všem příjemné léto a chvilky strávené ve společnosti Krásných šupináčů a lisců všech velikostí.